sâmbătă, 10 martie 2012

Putin şi Isărescu confirmă numirea lui Berlusconi !

După vizionarea postării din 16.02.2012 privind propunerea investirii lui Berlusconi în postul de prim-ministru, dl. Isărescu m-a contactat imediat şi m-a asigurat de întreaga sa simpatie şi de adeziunea necondiţionată a domniei sale la numirea italianului în postul de premier al României. 
Prima sa reacţie publică a fost declaraţia ŞOC din 23 februarie:
 "Sistemul fiscal te împovărează, îţi scoate ochii din cap şi-ţi dă o singură şansă: să faci evaziune.''
 L-am sunat, după publicarea declaraţiei, şi l-am intrebat ce şanse avem.
- Stai liniştit, mi-a răspuns. Trebuie să avem răbdare până după alegerile de la ruşi.
- De ce?
- Păi nu suntem de capul nostru pe-aici.
- OK.
 Imediat după confirmarea rezultatelor din Rusia, dl. Isărescu mă sună şi-mi spune:
- Gata. Am reuşit!
- Doamne-ajută.
- La toamnă Silvio e premier şi la anu’ eu sunt Preşedinte.
- Sunteţi sigur?
- Doar idioţii au certitudini dar … e ca şi aranjat.
- Să fie-ntr-un ceas bun.
- Să trăieşti. Vezi că nu te uit. Pregăteşte-te să te muţi în Bucureşti.
- Mersi.
 În urma întâlnirii de la Polyvana dintre Vladimir Putin si Silvio Berlusconi, destinul României a devenit clar: viitorul nostru premier va fi dl. Berlusconi, sub directa îndrumare a d-lui Mugur Isărescu, sub atenta supraveghere a d-lui Dmitri Medvedev şi cu binecuvântarea ţarului Vladimir Putin.


  











Politica economică a României va avea la bază axioma:
 “EVAZIUNEA FISCALĂ ESTE UN DREPT NATURAL” !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu