marți, 10 aprilie 2012

Dan Diaconescu & friends ep.3 - Oglinda Television, televiziunea care deranjează!

Deci, după cum vă spuneam, dl. inginer mecanic si-a lansat propriul post de televiziune. Ia să vedem noi dragii moşului, cum s-a descurcat cu el:
“M-am întâlnit cu Dan Diaconescu într-un birou situat la etajul 6 al sediului din Piaţa Romană, unde chiria pentru încăperile deţinute de OTV este de 16.000 euro lunar.
DB: Se zvonea că, din cauza cenzurii, v-aţi gândit să vă mutaţi sediul în Bulgaria.
DD: Da. Nu a fost o glumă. Dar între timp a trecut pericolul. În orice caz, vrem să facem televiziunea asta gen OTV şi în alte ţări. În Austria o să intrăm prima dată.
DB: V-aţi mai întâlnit recent cu Adrian Sârbu sau cu Sorin Ovidiu Vântu?
DD: Ultima dată, acum 2 ani, Sârbu a zis că vrea să cumpere. Ne-a trimis şi hârtie în scris în acest sens. Sorin Vântu ne-a spus de mai multe ori acelaşi lucru.
DB: Care a fost cea mai mare ofertă pe care aţi primit-o?
DD: Cel mai mult şi mai mult pentru toate acţiunile s-a ajuns la 35 de milioane euro, acum 2 ani. Când a fost toată isteria cu Elodia şi ei, concurenţii, pierdeau. Cred că de asta şi vroiau să-l cumpere, ca să-l închidă. Asta e senzaţia pe care mi-au lăsat-o. Pierdeau şi 3-4 milioane de euro pe lună şi Pro-ul şi Antena.
DB: Cât e GRP-ul (punctul de rating) acum la OTV?
DD: 200 de euro. Dar a venit lovitura Pro TV-ului. Ei aveau 500 euro şi au lăsat până la 100. Antena 1 s-a repliat pe 90 sau 95 euro. Noi păstrăm preţul deşi toţi clienţii ne spun că suntem nebuni şi că merităm doar 65. Avem clienţii noştri vechi, care ne plătesc pe spot. Vindem spotul cu 250 -300 euro şi atunci suntem acoperiţi. Prefer să încasăm pe contract, dinainte. Aşa facem de exemplu cu Gazeta Sporturilor şi CanCan-ul, care ne dau pe spot 300 de euro. Ei sunt foarte nemulţumiţi (râzând) vă daţi seama, ne dau mai mult decat Pro-ului. Dar asta e, vin momente când câştigă cei ca noi şi pierd cei care s-au lăcomit anul trecut. Politica mea a dat roade. Vreau să câştigăm ceva sigur în fiecare an şi să avem profit.
DB: Cât a câştigat OTV anul trecut?
DD: Câştigăm 1 milion de euro pe an din 2004 încoace. Avem 4 milioane de euro venituri şi 3 milioane cheltuieli.
DB: Cu concurenţa cum vă descurcaţi?
DD: Din câte aud, concurenţa e distrusă, terminată. Pro-ul se pare că vrea sa renunţe la “Dansez pentru tine”, Antena a renunţat deja la “Din Dragoste” şi e în discuţii cu Divertis-ul. E vorba de salarii şi îi înţeleg. Să ajungi să-ţi plateşti vedetele cu 30.000- 40.000 euro, e exagerat. Avantajul OTV-ului e că nu-şi plăteşte vedetele.
DB: Ce costuri minime lunare aveţi?
DD: 220.000 euro "la blană". Adică fără să facem nici o transmisie în direct. Dar, repet, politica noastră de programe e alta şi s-ar putea ca telespectatorii să aibă mari surprize. Toate emisiunile aruncate de celelalte mari posturi, care nu mai au cum să le finanţeze, s-ar putea să vină pe OTV. Noi avem un alt stil. Noi oferim minute de publicitate la schimb caselor de producţie, care s-ar putea să fie încântate de trocul ăsta. E mai bine decât să stea cu emisiunile pe tuşă. Noi le oferim minutele de publicitate aferente. Dacă vor să vină bine, dacă nu, postul nostru merge în continuare si aşa.”
(Daily Business, 15 iunie 2009, autor: Andra Gheorghe)
Hmmm…nu-i rău, nu-i aşa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu