miercuri, 11 aprilie 2012

Dan Diaconescu & friends ep.4: “Noi nu ne plătim vedetele”

Plecând de la afirmaţia făcută în episodul anterior de către dl. inginer mecanic, respectiv:
“Să ajungi să-ţi plăteşti vedetele cu 30.000- 40.000 euro, e exagerat. Avantajul OTV-ului e că nu-şi plăteşte vedetele”, ia să vedem noi dragii moşului despre ce “vedete” discutăm.
 Postul a atras repede atenţia prin talk-show-urile extinse, care aduceau pe ecran personaje ciudate (ghicitoare, vrăjitoare, politicieni vocali din partide minuscule, diferiţi cetăţeni simpli cu probleme personale etc.).
 Pe la OTV s-au perindat personaje dintre cele mai diferite, precum Stelian Ogică, presupusul câştigător al unui milion de dolari la loterie, Oana Zăvoranu, istoricul şi scriitorul Alex Stoenescu (cu relatări despre evenimentele din decembrie 1989).
 2007 a fost anul în care DD şi OTV au obţinut consacrarea, cu serialul de peste 150 de episoade “Elodia”, pornit de la misterioasa dispariţie a avocatei Elodia Ghinescu, soţia poliţistului suspectat ulterior de asasinarea ei, Cristian Cioacă. Elodia a adus OTV în topul televiziunilor din România. În iulie 2008, televiziunea lui Dan Diaconescu a atins un rating mediu de 0,9 puncte (108 mii telspectatori) şi o cotă de piaţă de 6% pe întregul public urban, ceea ce a situat-o pe locul al patrulea după Pro TV, Antena 1 şi Acasă TV.
 După episodul 100, talk-show-urile au început să fie concentrate pe drama domestică a cuplului Magda Ciumac-Tolea, personaje cu niscaiva legături cu cazul Elodia.
 În noaptea de 11 spre 12 ianuarie 2009, DD a fost victima unei agresiuni din partea luptătorului Tolea Ciumac, soţul Magdei Ciumac. Tolea a venit în studioul lui Dan Diaconescu cu un tomberon de gunoi, în care a încercat să-l bage pe DD. În urma acestui incident, DD a solicitat o expertiză medico-legală.

 O altă picanterie a talk-show-urilor lui Dan Diaconescu a constituit-o apariţia în direct, a unor mirese furate şi aduse de nuntaşi la postul de pe Magheru.

După umila mea părere, aceste “vedete”, ar fi trebuit ele să-l plăteasca pe dl. inginer şi nu invers, cu cel puţin 200 de euro per spot, pentru publicitatea făcută.
Sunt convins că, de fapt, aşa s-a şi întâmplat.
(Va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu